Ciprian Tatarusanu - Biografie

Anton Ciprian Tatarusanu s-a nascut pe 9 februarie 1986 in Bucuresti, este un fotbalist roman care evolueaza la clubul Fiorentina si la Echipa nationala de tineret a Romaniei, pe postul de portar.
Primul sau meci in Liga I l-a jucat pe data de 23 mai 2007, in meciul Unirea Urziceni - Gloria Bistrita, rezultat final 0-1. A ajuns la Steaua în schimbul sumei de 1.500.000 de euro, fiind astfel cel mai scump portar transferat în campionatul României.
Tatarusanu a debutat in Europa League pe data de 16 iulie 2009 in victoria Stelei cu 2-0 in fata echipei Ujpest FC. Pe 2 august 2009 a jucat primul meci in Liga I in tricoul Stelei impotriva clubului Ceahlaul Piatra Neamt, castigat cu scorul de 2–0. Pe 19 august 2010, a aparat doua penalty-uri in cadrul Play-offului Europa League (cele executate de Boris Smiljanić și Endogan Adili). Pe 21 februarie 2013, in faza saisprezecimilor Europa League, Ciprian Tatarusanu a fost din nou decisiv la loviturile de departajare contra olandezilor de la Ajax Amsterdam, aparand penaltiul executat de Lasse Schone, si calificând-o pe Steaua Bucuresti in optimile Europa League.
La echipa nationala a Romaniei a debutat la data de 17 noiembrie 2010, intr-un meci amical impotriva Italiei.
La inceputul anului 2014, a refuzat sa-si prelungeasca contractul cu Steaua Bucuresti, care urma sa expire în vara, si pe 9 iunie 2014 el a semnat un contract pe 5 ani cu echipa italiana ACF Fiorentina.

Acum ca am prezentat mai sus o scurta biografie (nu este facuta de mine, este luata de pe internet) pot sa va spun de ce am creeat acest blog. Eu sunt Alina, posibil ca unii dintre voi sa ma stie de pe pagina pe care o am pe Facebook de 2 ani - Ciprian Tatarusanu ( Fan Page) : https://www.facebook.com/pages/Ciprian-T%C4%83t%C4%83ru%C8%99anu-Fan-Page/157027977774382 , si am facut acest blog deoarece Ciprian Tatarusanu merita toata sustinerea fanilor! Eu una imi doresc , si fac toate acestea (pagina de pe Facebook si acest blog) pentru a-i arata lui cat de mult este apreciat de fani! Pe acest blog am sa postez poze, informatii, noutati legate de activitatea lui Ciprian . Pe poze am sa pun numele blogului sau le voi posta cu numele de pe pagina mea de fb (rog paginiile de pe fb sa nu copieze imaginile) .
Despre Ciprian eu una am doar cuvinte de lauda! Este unul dintre cei mai buni portari pe care i-a avut Romania in ultimii 10-15 ani, iar ca si persoana este un om deosebit!
Momentan sunt la inceput cu blogul si nu ma descurc foarte bine cu design-ul acestuia, promit ca pe parcurs am sa-l editez cat mai frumos :D

Sper sa va placa noua mea idee cu infiintarea acestui blog, sper sa cititi postarile si sa va placa :)








Comentarii

Postări populare