Ciprian Tatarusanu se alatura campaniei infiintate de Florin Gardos!



Florin Gardos l-a invitat pe Ciprian Tatarusanu sa se alature campaniei Romani Ca Lumea iar acesta a acceptat . Ciprian a postat pe pagina sa de facebook o poza alaturi de povestea unui roman din Italia :
La invitatia prietenului Florin Gardos, ma alatur si eu campaniei Români Ca Lumea.
Intalnesc des romani cinstiti si muncitori in Florenta si am hotarit sa ii arat tuturor, pentru ca si imaginea romanilor din Italia este usor exagerata. Hai sa aratam impreuna ca peste tot sunt #romanicalumea!

El este Vasile si face sarmalute in foi de vita senzationale. emoticon grin A fost bucatarul echipei Fiorentina timp de doi ani, eu l-am prins doar cateva luni. E in Italia de 12 ani, iar acum lucreaza intr-un restaurant. Om bun, va zic eu sigur! 
Titlul fotografiei: Doi romani la munca in Italia . 

Comentarii

Postări populare