Ciprian Tatarusanu a fost desemnat jucatorul roman al anului!





Ciprian Tătărușanu, portarul Fiorentinei, a fost desemnat jucătorul român al anului în ancheta Gazetei Sporturilor.
Portarul de 29 de ani a acordat un interviu Gazetei Sporturilor și a vorbit despre relația pe care a avut-o la Steaua cu patronul Gigi Becali.
"Becali este un patron excentric, dar nu este un om rău. Eu am fost criticat de el ca nimeni altul. Bine, nu ştiu cine nu a fost, cine a scăpat. Cred că nimeni. Dar Gigi nu este un om ranchiunos. Azi te face praf la televizor, a doua zi a uitat.. Nu este un om pe care să stai supărat prea mult.
În fotbal, fără noroc nu se poate. Eram la Bistriţa şi tocmai mă operasem la genunchi, iar Steaua a dat 1,5 milioane de euro pe mine. Ăsta nu e noroc? Că putea să nu dea Becali, dar i s-a pus lui pata", declarat Tătărușanu pentru Gazeta Sporturilor.
"Chiar dacă în România se spune că nu ştiu să ies pe centrări, toţi antrenorii mi-au spus că ăsta este punctul meu forte.
Datorită antrenamentelor specifice de la Fiorentina mi-am îmbunătăţit mult viteza de reacţie la mingile de aproape și reflexele" Ciprian Tătărușanu

Sursa: gsp.ro





Comentarii

Postări populare