Ciprian Tatarusanu - Interviu recent pentru Corriere dello Sport: ”Am un procent al greselilor infim!”



Ciprian Tătărușanu a acordat recent un interviu pentru Corriere dello Sport, unde a vorbit despre meciul cu Tottenham, despre șansele la titlu în Italia și despre cea mai mare greșeală a sa între buturile Fiorentinei:

”Cea mai mare greșeală a mea este cea de la golul al doilea al înfrângerii cu Milan. Puteam să fac mai mult. La golul lui Boateng nu a fost o ieșire bună”


„Ieșirile cu mingea la picior, comunicarea cu colegii din apărare și, mai mult decât orice, a nu trimite mereu mingea lung în față, e evident mai riscant. Dar nu fac asta de capul meu. Aceasta e filosofia noastră de joc și, sincer, sunt de acord cu ea. Ar fi mult mai simplu să trimit mingi lungi, direct pe atacanți, dar Fiorentina mereu a jucat așa, construind din spate. 
Pot greși o pasă sau o repliere, dar asta se întâmplă o dată la 40 de meciuri. Nimeni nu e perfect, dar am un procent al greșelilor infim. Critici la adresa apărării? Un gol e mereu dintr-o vină colectivă, dar plătește doar unul singur pentru el”, a spus Tătărușanu.


”Scudetto? Juve și Napoli sunt la distanță mare în față, dar niciodată nu spune niciodată... Favorita? De departe, Juventus. Pentru locul 3 favoriți suntem noi, pentru că deocamdată noi îl ocupăm. Suntem cei mai puternici, o zice și clasamentul”, a explicat Tătărușanu. Fiorentina e pe 3, în acest moment, cu 49 de puncte, urmată de Roma (47), Inter (45) și AC Milan (43).


”Meciul de acum, cu Tottenham, a fost un meci de Champions League. Echipa de pe locul 3 din Italia cu echipa de pe locul 2 din Anglia. Sunt meciuri ca ăsta care îți rămân mereu în memorie. Rezultatul final nu ne avantajează, dar trebuia să câștigăm. Am fi meritat să învingem. Oricum, chiar și așa, vom merge la Londra să câștigăm și să ne calificăm”, a promis românul.


„Acum un an, în meciul cu Tottenham, de pe White Hart Lane, am avut o contractură. Am jucat așa, strângând din dinți. Problema a venit câteva zile mai târziu, cu Juventus, când s-a agravat. Am fost nevoit apoi să stau deoparte trei luni”, a mai spus portarul de 30 de ani.


„Întoarcerea la Steaua? În acest moment aș spune că da, pentru că am câștigat tot ce se putea cu Steaua. Am amintiri nemaipomenite de acolo. În fotbal, însă, orice se poate întâmpla. Mă voi retrage când nu voi mai veni la antrenamente cu zâmbetul pe buze. Dar momentul acela e încă departe”, a încheiat Tătărușanu.

Comentarii

Postări populare