Ciprian Tatarusanu - Interviu acordat pentru site-ul "Eu sunt 12"!




Ciprian Tătărușanu a acordat recent un interviu pentru site-ul "Eu sunt 12":



1. Crezi ca Nita ar putea ajunge la echipa nationala?
- Nita e un portar valoros si un baiat foarte serios, asa ca da, cat de curand o sa-l vedem si la echipa nationala. 


2. Ce ai alege intre Premier League si Primera?
- Momentan, sunt in Serie A si imi place aici. Nu se pune problema sa schimb campionatul. 


3. Pe ce ai cheltuit primul salariu de fotbalist?
- Am fost cu mama la cumparaturi si am umplut frigiderul.  De restul mi am luat un telefon mobil.


4. Care e penalty-ul preferat pe care l-ai aparat?
- Cel cu Dinamo Tbilisi a venit intr-un moment-cheie al meciului. Dupa penalty-ul aparat, ne-am descatusat si am transat calificarea in favoarea noastra.


5. La ce faza de la Euro te-ai gandit cel mai mult?
- La golul primit cu Albania. Dupa meci a fost o noapte grea de tot. 


6. Cum s-a integrat Ianis si ce prevezi pentru el la Fiorentina?
- S-a integrat foarte bine, jocul echipei il avantajeaza. Este un baiat serios si, cu siguranta, in viitorul apropiat va deveni un jucator important atat pentru Fiorentina, cat si pentru echipa nationala.


7. Ce fotbalist era modelul tau in copilarie?
- La Mondialul din ’94 am inceput sa inteleg cat de cat fotbalul, asa ca am crescut cu evolutiile lui Stelea si Prunea. Ei au fost primii pe care i-am urmarit.


8. Principalul motiv pentru care crezi ca o sa invingem Muntenegru!
- Suntem motivati sa facem uitata evolutia mai putin buna de la EURO.


9. Daca te-ai putea intoarce in timp, ce rezultat din cariera ta ai schimba?
- Nu as schimba niciun rezultat, toate rezultatele (bune sau nu) m-au adus unde sunt acum si din fiecare am avut ceva de invatat, mai ales din evolutiile slabe.


10. Descrie in 3 cuvinte calificarea obtinuta in fata lui Ajax!
- De povestit nepotilor! 


11. Cine iti place mai mult: Messi sau Ronaldo?
- Cristiano Ronaldo.


12. De ce joci cu numarul 12 pe spate?
- Primul tricou de portar pe care l-am avut a fost cu numarul 12 si i-am ramas fidel pana in ziua de azi.



Sursa interviului: https://eusunt12.ro/

Comentarii

Postări populare