Ciprian Tatarusanu - Interviu dupa meciul cu Udinese.




Ciprian Tătărușanu a acordat un interviu la finalul partidei Fiorentina-Udinese:

"Sportiello s-a integrat bine. E un portar bun şi am o competiţie frumoasă cu el. Aşa trebuie să se întâmple la o echipă cum e Fiorentina"

"Am avut o uşoară accidentare musculară, am luat o pauză de 3-4 zile"

"Important era să nu primim gol. Asta conta pentru echipă, ca poarta să rămână neatinsă. Am încercat să facem un meci bun, sunt 3 puncte importante şi sunt fericit. Cu Roma am avut atitudinea corectă, dar ei au fost mult mai puternici. Azi (ieri - n.r.), am fost mult mai atenţi să nu oferim ocazii adversarilor şi mulţi dintre colegii mei au avut prestaţii bune", a spus Tătăruşanu.

În ceea ce priveşte viitorul său la gruparea viola, Ciprian Tătăruşanu evită să facă aprecieri: "Despre asta vorbiţi cu impresarul meu".






Sursă: Digi Sport.ro
















Comentarii

Postări populare