Ciprian Tatarusanu - Interviu pentru Gazzetta dello Sport.




Ciprian Tătărușanu a acordat recent un interviu pentru Gazzetta dello Sport:


Nu e adevărat că vorbesc puțin, e vina jurnaliștilor. Cred că un portar trebuie să vorbească prin fapte și mai puțin în afara terenului. Lumea, și aici mă refer la fani în primul rând, își dorește ca Tătărușanu să apare și să o facă bine.
Dacă aș avea mai multe apariții pe la diverse televiziuni și n-aș apăra cum trebuie, atunci ce s-ar întâmpla?”  a spus Tătărușanu.

Am contract până la finalul lui 2018 și un agent, Piotr Chiodi, care are grijă de toți românii din Italia. Eu mă simt bine la Fiorentina, îmi place și nu m-am gândit niciodată că voi fi rezervă.
Știu că fanii sunt pretențioși, și asta e valabil pentru toată lumea din lot, nu doar pentru mine, așa că de multe ori se exagerează. Niciodată nu mi-a fost frică de statutul meu, indiferent de adversar.
Pentru Sousa eu sunt numărul 1, nu sunt rezervă!” a completat Ciprian.

Anul trecut, am plecat foarte bine și asta a influențat modul în care s-a desfășurat întreaga stagiune. Cu Paulo Sousa joc foarte sus, ating mingea şi de 50 de ori pe meci. La fel era şi cu Montella, dar jucam mai puţin. Nu mi-e teamă dacă primesc pase înapoi. Asta înseamnă că un coleg e în dificultate şi eu trebuie să fiu pregătit. Asta ne-a impregnat antrenorul, să nu cedăm niciodată. Vrem să prindem un loc de Champions League”.

 "Mă vedeţi aşa liniştit? Eu nu sunt un tip căruia să îi placă să meargă în club şi să piardă nopţile. Mie îmi place să merg la cină. Cu Adrian Mutu am jucat de 3 ori la echipa naţională, acum el este preşedintele lui Dinamo Bucureşti, rivala fostei mele echipe, Steaua. Îmi amintesc că am jucat 15 derby-uri Steaua - Dinamo. Sunt suporterul Stelei de când eram mic, locuiam chiar lângă stadion", a mărturisit Tătăruşanu.


"Îmi place de Buffon, Van der Sar şi Casillas. Şi Donnarumma este incredibil cum apără la vârsta lui"


Referitor la soţia sa, Tătăruşanu a mărturist că este mai sportivă ca el: "Un prieten mi-a făcut cunoştinţă cu ea, mi-a zis că o să îmi placă. De atunci suntem de 7 ani împreună şi avem doi copii".

Alături de Ciprian Tătăruşanu, la echipa Fiorentinei, este şi Ianis Hagi: "Tânărul Hagi este un frăţior pentru mine. Vine des la noi acasă. Din Italia mai vorbesc cu Chiricheş, el este prietenul meu".



Sursa traducerii interviului: Digi Sport și Prosport.




Comentarii

Postări populare