Ciprian Tatarusanu - interviu pentru Libertatea!



Ciprian Tătărușanu a acordat recent un interviu in exclusivitate pentru Libertatea:


Libertatea: Ciprian, o nouă acțiunea la națională. Cum e să te întorci să joci sub tricolor?
Ciprian Tătărușanu: Întotdeauna e un sentiment plăcut. E mereu o plăcere să mă întâlnesc cu foștii colegi! Cum revin aici? Revin cu ganduri de a obtine șase puncte cu Armenia și cu Muntenegru.

Libertatea: Chiar crezi că mai sunt șanse de calificare la Mondialul din Rusia?
Ciprian Tătărușanu: Sanse sunt destul de mici, dar cât timp matematica ne mai ajută, trebuie să credem, să ne jucăm cartea până la capăt. Și 5% dacă mai sunt, eu mă bat!

Libertatea: Tătă, ce ne-a lipsit în aceste preliminarii? După eșecul cu Albania, de la Euro 2016, parcă n-a mai mers nimic.
Ciprian Tătărușanu: Au lipsit multe lucruri, fiindcă avem doar o singură o victorie, nu? Au fost mai multe lipsuri, să fim sinceri….

Libertatea: Ar trebui un moment zero, un restart de obiective? Poate am fost învățați să țintim prea sus!
Ciprian Tătărușanu: Nu se poate vorbi de moment de zero la națională, cum nu se poate nici la o echipă de club. Ce să facem? Asta ar însemna să plecăm toți și să vină alții. Mai facem un meci mai slab, alt moment zero? Nu se poate! La națională vin cei mai în formă fotbaliști!

Libertatea: Chiar vin? Alibec nu a fost convocat, de exemplu, deși pare în formă excelentă.
Ciprian Tătărușanu: Eu pot să vorbesc doar despre mine: întodeauan am fost convocat pe merit!

Libertatea: Cum e lupta cu Pantilimon pentru titularizare?
Ciprian Tătărușanu: E o competiție frumoasă între noi, o purtăm încă de la loturile de tineret. E un portar bun și un băiat de nota 10. Ne antrenăm cât putem de bine, antrenorul decide cine apără.

Libertatea: Atmosfera cum e? Și pe selecționer, și pe voi v-am tot criticat.
Ciprian Tătărușanu: Mi se pare o atmosferă bună! Dar e normal ca selecționerul să fie criticat, ca noi să fim criticați, ca președintele FRF să fie criticat pentru că nu au fost rezultate în ultima perioadă. Eu sper să începem să avem și rezultate. Fiți siguri că noi suferim primii când lucrurile nu merg bine. Încercăm să dăm tot!

Libertatea: Ce va fi cu Armenia?
Ciprian Tătărușanu: Sper că un joc bun și cele trei puncte. Aștept suporterii la stadion, să facă o atmosferă frumoasă.

Libertatea: Ești în mână cum se spune. Nu cred că vreun jucător român a mai fost așa de lăudat de un cotidian precum L’Equipe.
Ciprian Tătărușanu: Sper s-o țin tot așa. Am primit multe mesaje de felicitare. Eu îmi fac doar datoria acolo. N-a fost o schimbare prea mare, de la Fiorentina la Nantes. Sunt două țări latine!


Sursă interviu: libertatea.ro

Comentarii

Postări populare