Ciprian Tatarusanu – Interviu la finalul meciului cu Spania!




Ciprian Tătărușanu a acordat un interviu la finalul partidei cu Spania:

Meciurile mai grele sunt când nu am nimic de apărat. Când sunt multe ocazii, îmi intru în mână. Spania este una dintre cele mai bune echipe din lume. Dacă nici portarul lor nu scotea pe final două, îi băteam cu 3-2. Am avut ocazii mari.

Din păcate vom juca fără spectatori. Îmi pare rău că unii fani vin la stadion să facă aceste gesturi care ne fac să suferim, dar autoritățile probabil vor pedepsi cum se cuvine.

Per total, am fost destul de aproape să scoatem un punct. Am văzut că Ramos încearcă ”scăriță”, de această dată a schimbat și m-a păcălit. Chiar am fost expus, dar mă bucur că am făcut un meci foarte bun”, a spus Tătărușanu, după meci.










Comentarii

Postări populare