Ciprian Tatarusanu a fost prezentat oficial la AC Milan!


 

Ciprian Tătăruşanu  a semnat un contract pe 3 ani cu AC Milan, unde va avea un salariu de 1,2 milioane de euro pe sezon, și va purta tricoul cu numărul 1!

Ciprian a fost prezentat oficial astăzi de către AC Milan:

"În această nouă aventură cu Milan, sper să jucăm un fotbal bun și formăm un grup puternic și să terminăm mai sus în clasament decât anul trecut. Cred că pot aduce echilibru, acum Milan este o echipă tânără și cred că pot ajuta la acest aspect."

"La fel ca toată lumea, la început nu știam nimic despre el, dar a demonstrat rapid că merită să joace pentru AC Milan. Acum a căpătat experiență și este mult mai puternic. Sper să am o relație bună cu el."

"Am vorbit cu Mister, mi-a zis bun venit, mi-a spus că este încântat că vom lucra împreună și că mă așteaptă cât mai rapid la antrenamente."

"Este foarte bine când ai în echipă jucători care șutează foarte, foarte bine. Așa, lucrurile devin mult mai ușoare."

"Echipa națională este foarte importantă pentru toți cei care joacă pentru țările lor. Am început pregătirile pentru Mondiale, am făcut două meciuri foarte bune. Sper să putem continua la fel", a spus Tătărușanu.

Link video interviu: https://www.facebook.com/fanclubcipriantatarusanu/videos/833590027178769/
















Comentarii

Postări populare