Ciprian Tatarusanu – Prima conferinta de presa la AC Milan!


 

Ciprian Tătărușanu a acordat astăzi prima sa conferință de presă pentru AC Milan:

“Am ajuns la un club care este pus pe fapte mari, extrem de activ pe piața de transferuri, sunt foarte încrezător.

Am fost fericit când un nume mare din istoria fotbalului s-a interesat de mine, o echipă cu mari jucători, și am analizat imediat această ofertă. De ce nu, mi-aș putea încheia aici cariera!

Și la Lyon am fost rezervă, nu e ușor. Trebuie să te antrenezi la maximum chiar dacă știi că stai pe bancă la meci. Dar îmi plac provocările și sper să ajut echipa când mi se va oferi șansa.

Donnrumma este încă foarte tânăr. Iar ca portar trebuie să furi meserie. Este un post la care înveți, dar trebuie să și furi de la alții,” a declarat Ciprian.

Link video: https://www.facebook.com/fanclubcipriantatarusanu/videos/238397867581073/




Comentarii

Postări populare