Ciprian Tatarusanu – Interviu dupa partida cu Islanda.


 

Ciprian Tătărușanu a acordat un interviu după partida cu Islanda:

    "Din păcate, am ratat această șansă. Îmi pare rău, ne-am dorit foarte mult să învingem, dar Islanda a fost o echipă bună. Au făcut jocul lor obișnuit și per total au meritat victoria.

    Repriza a doua am făcut un joc foarte bun, ne-am dorit foarte mult. Prima repriză au fost mai periculoși, au marcat și două goluri. Am mai avut un penalty, dar asta a fost decizia arbitrului si mergem mai departe. În prima repriză, Sigurdsson a avut o prestație excelentă, nu degeaba joacă la acest nivel și  din păcate pentru noi a prins o zi foarte bună.

    O să Încercăm să trecem peste acest eșec. Suntem dezamăgiți, dar n-o să plângem 3 zile. Încercăm să câștigăm cu Norvegia și cu Austria și să rămânem pe primul loc în Liga Națiunilor"

    "Nu pot să zic că fundașii au avut emoții. Deși n-au jucat de multe ori împreună, s-au descurcat destul de bine. Islandezii n-au avut decât o ocazie în repriza secundă. Chiricheș și Grigore sunt doi jucători valoroși, au jucat multe meciuri împreună, dar cei care au intrat în locul lor au dat totul pe teren.

    Începutul de joc nu a fost cum ne-am dorit. In Austria, noi am marcat primii și am intrat altfel in joc. Aici ei au marcat ți desfășurarea jocului a fost diferită. Nu a fost chiar așa de frig. Suntem obișnuiți, nu cred că frigul a fost un impediment", a spus Ciprian.


Comentarii

Postări populare