Ciprian Tatarusanu – Interviu la finalul partidei cu Austria!


 

Ciprian Tătărușanu a acordat un interviu după partida cu Austria.

 

"Și eu am văzut același lucru, adică cred că toată lumea a văzut o altă atitudine a noastră astăzi. Am făcut un joc bun, dar din păcate se pare că suntem într-o perioadă în care, chiar dacă jucăm bine, nu câștigăm.

Mental, ne-am adunat la acest meci, am făcut un meci bun, dar nu am obținut niciun punct. Este foarte greu. Aș vrea să ies în evidență când câștigă echipa. Încerc la fiecare meci să-mi ajut echipa, să fac treabă cât mai bună. Dar noi se pare că nu ne-a făcut treaba așa de bine.

Nu pot să spun că a fost o presiune, am experiența necesară care mă face să nu simt presiune la aceste meciuri, nu numai eu. Toată lumea a încercat să creeze o atmosferă bună. La primele două meciuri, atitudinea noastră a fost foarte slabă, dar azi a fost la cel mai înalt nivel, concentrarea la fel, dar din păcate nu fost de ajuns."

 

"Cu toții suntem supărați, normal că pentru noi supărarea e cea mai mare. E normal să fie critici, dar nu toate părerile celor care vorbesc despre noi sunt păreri critice și nu toate sunt critici și nu toate sunt cu tonul pe care presa vrea să fie.

Un om își dă cui părerea, în prsă apare altceva. Dar e normal să mai apară. E foarte greu să mai facem ceva în Liga Națiunilor, dar poate vom reuși să câștigăm aceste două meciuri și să terminăm grupa cu o altă față. E o perioadă mai neagră, nu merge nimic", a spus Ciprian.

Comentarii

Postări populare