Ciprian Tatarusanu – Interviu dupa partida Inter-Milan!



Ciprian a declarat la sfârșitul partidei cu Inter:

"Am luptat de la început până la final, a fost un meci bun. Din nefericire, eliminarea lui Ibra a schimbat meciul. Am încercat să menținem rezultatul la 1-1, dar un gol foarte frumos din final ne-a făcut să pierdem.

Sunt într-o formă bună, am grijă de mine. Dacă nu voi fi accidentat, plănuiesc să mai joc cinci sau șase ani. Sunt profesionist, mă antrenez zilnic la cel mai înalt nivel pentru ca Milan să se poată baza pe mine.

Nu am văzut ce s-a întâmplat, dar nu e prima oară când doi jucători au un conflict. Nu am auzit ce și-au spus.

Suntem pe primul loc în Serie A și merităm. Trebuie să câștigăm următorul meci cu Bologna și să rămânem acolo cât mai mult posibil. Nu a fost simplu de jucat după eșecul cu Atalanta (n.r 0-3), dar am arătat că avem un caracter puternic și am trecut peste. Din nefericire, nu am câștigat, dar am arătat caracter".

Comentarii

Postări populare