AC Milan Talk cu Ciprian Tatarusanu!



Ciprian Tătărușanu a acordat un interviu pentru AC Milan în care a declarat:

Despre pasiunea sa culinară:

”După cafea, am altă pasiunea mare - să fac pâine acasă. Trebuie să stai mult pe aluat, să îl observi, să vezi cum crește, sunt mulți pași înainte de a pune pâinea în cuptor. Pentru mine este o bucurie”

Despre frizura sa:

”Am vrut să îl las lung, dar nu mi s-a potrivit așa cum aș fi crezut. Nu aveam volumul necesar așa că l-am scurtat. Soția mea este foarte fericită acum”.

Este soția ta cea care conduce lucrurile acasă?

”Nu ( râde). A fost alegerea mea. Nu aveam volumul necesar așa că l-am tăiat”.

Cum te-ai adaptat la Milano?

”Foarte bine, îmi place că pot să locuiesc într-o casă cu grădină, este mai bine și pentru copii”.

Despre transferul la Milan:

”Este una dintre cele mai mari echipe din lume, am fost foarte fericit. Adevărata bucurie a fost când am semnat contractul. Am fost sunat de agentul meu, el m-a anunțat că a vorbit cu Maldini și Massara. A fost foarte frumoasă prima mea zi la Milanello, este grozav când descoperi o bază nouă de antrenamente”.

Ai gătit vreodată pentru colegi?

”Nu. O singură dată, când eram la Nantes, am făcut cafea pentru toată echipa cu aparatul meu”.

Îți plac alte sporturi?

Îmi mai place tenisul și fotbalul american”.

Cu cine te înțelegi cel mai bine?

Mă simt foarte bine cu portarii, ne distrăm în fiecare zi. Am o relație foarte bună cu Antonio Donnaruma, avem pasiuni comune și ne înțelegem foarte bine” a declarat Ciprian.





Comentarii

Postări populare