Ciprian Tatarusanu - Interviu la finalul partidei cu Torino!


 Ciprian Tătărușanu a acordat un interviu la sfârșitul partidei cu Torino:

"Spre finalul partidei, cei de la Torino au pus presiune pe noi cu atâtea mingi înalte. Dar sunt fericit că am apărat bine, că nu am primit gol şi că am câştigat trei puncte. A fost un meci greu împotriva celor de la Torino. Dar şi noi am fost tari, am fost mai exacți în fața porții. Am marcat şi am suferit puţin după aceea. Dar am luptat bine şi am câştigat. Trebuie să fim concentraţi pe toată durata unui meci, cred că este aspectul-cheie. În astfel de partide, câştigă echipa cea mai hotărâtă şi mai concentrată.

Este normal, când nu joci mult timp, să apară îndoieli în privința ta. Sper să joc mereu la acest nivel şi să ajut echipa să câştige. Când nu eşti pus la încercare, aştepţi. Torino nu a avut ocazii în prima repriză, dar am fost concentrat până la final şi sunt fericit că nu am primit gol", a spus Ciprian pentru Milan TV.

 

Video: https://www.facebook.com/fanclubcipriantatarusanu/videos/1056276398464906 

Comentarii

Postări populare